Ouderraad

De ouderraad (or) bestaat uit een aantal enthousiaste ouders die de school ondersteunen bij allerlei activiteiten.

Noachschool (15)

Wat doet de or?

De or zorgt samen met school voor een leuk, gezellig en leerzaam schooljaar met veel geslaagde activiteiten. Activiteiten die vanuit de or geregeld worden, zijn educatieve uitjes, de schoolreis, het schoolkamp, de verjaardagen-dag en het sinterklaasfeest. Uiteraard is dit maar een greep uit de verschillende activiteiten tijdens het schooljaar.

Van ouders wordt gevraagd om jaarlijks een vrijwillige ouderbijdrage voor hun kind te betalen. Daarmee worden de verschillende activiteiten betaald. Alle uitgaven worden gedaan met akkoord van school, met als doel ze ten goede te laten komen aan de kinderen. Om alle activiteiten mogelijk te maken vragen we een vrijwillige bijdrage van ouders.

Samenstelling

De or bestaat uit de volgende leden:

• Sjon Sterk (voorzitter)
  • Janneke Versteeg (secretaris)
  • Marit Visscher
  • Joost Verrips
  • Annet Bakker
  • Lynn Otter
  • Sharonne Hol

Wij kunnen altijd hulp gebruiken bij het organiseren van de activiteiten. Wil je ook een steentje bijdragen of heb je goede ideeën, opmerkingen of suggesties? Je kunt de OR bereiken via: info@noachschool.nl

Missie en visie

We willen kinderen begeleiden naar het volwassen worden. Ieder kind benaderen we op zijn eigen niveau en laten we werken naar zijn eigen vermogen.

Het team

De Noachschool heeft een gedreven, enthousiast team dat goed samenwerkt. Ons team werkt vanuit de christelijke identiteit met hart voor de kinderen.