Buitenschoolse opvang

Op de Noachschool is de buitenschoolse opvang (BSO) goed geregeld door Dichtbij Kinderopvang.

StudioHeartbeat_Noach_Schoonrewoerd-15

Kinderen worden uit school opgehaald door BSO Woerdkanjers. Bij de BSO hebben de kinderen volop de ruimte om heerlijk te spelen. Deze locatie beschikt namelijk over twee riante ruimten met verschillende speelhoeken en een gymzaal. Na het eet- en drinkmoment gaan de kinderen lekker spelen of nemen deel aan een activiteit. Sporten, knutselen of bijvoorbeeld lekker muziek maken op het drumstel in de hal.

Maandag, dinsdag en donderdag van 14.30 tot 18.30 uur.

Meer informatie

Ben je nieuwsgierig naar het aanbod en de mogelijkheden? De medewerkers van het Dichtbij servicecentrum staan je graag te woord: 0347- 366660, of stuur een mail naar info@dichtbijkinderopvang.nl.

Dichtbij logo links