Voor het eerst naar school

Als je kind voor het eerst naar school gaat, dan is dat best wennen. Wij begrijpen dat en zorgen voor een fijne start op school.

StudioHeartbeat_Noach_Schoonrewoerd-9

Rustig wennen

Als je kind is ingeschreven, dan neemt de leerkracht een maand voor je kind 4 jaar wordt contact met je op voor een intakegesprek en de start op school. Samen spreken we af op welke dag je zoon of dochter komt wennen. We vinden het erg belangrijk dat je kind zich op z’n gemak voelt en rustig kan starten op school. We zijn een echte dorpsschool; daardoor kennen de kinderen elkaar en voelt de school al snel vertrouwd.

Informatieavond

Eind januari organiseren wij een informatieavond voor ouders van nieuwe kleuters. Je kunt dan vrijblijvend de sfeer komen proeven en in gesprek gaan met onze leerkrachten.

Very Important Peuter

Jaarlijks organiseren we in juni een gezellige VIP (Very Important Peuter)-ochtend, waarbij ouders en peuters welkom zijn. Alle peuters van 2 jaar ontvangen een uitnodiging. Kinderen maken zo op een ontspannen manier kennis met de school, de leerkrachten en de andere kinderen en hun ouders.

Missie en visie

We willen kinderen begeleiden naar het volwassen worden. Ieder kind benaderen we op zijn eigen niveau en laten we werken naar zijn eigen vermogen.

Het team

De Noachschool heeft een gedreven, enthousiast team dat goed samenwerkt. Ons team werkt vanuit de christelijke identiteit met hart voor de kinderen.